کشاورز

  • ۰
  • ۰

کرم زعفران

با استفاده از کرم زعفران، چهره‌ای درخشان داشته باشید. این نوع کرم مناسب برای زنان با اسانس خالص زعفران و ویتامین E ساخته شده است. این کرم از درون پوست را تغذیه می‌کند و آن را نرم و لطیف می‌کند. همچنین حاوی عصاره‌های توت است که روی رنگدانه‌های پوست اثر می‌گذارد و آن را کاهش می‌دهد تا شفافیت طبیعی را برای پوست به ارمغان بیاورد. کرم زعفران به طور ویژه طراحی شده است تا با کاهش تأثیر ملانین به طبیعی‌ترین روش، شفافیت طبیعی را به پوست هدیه دهد.

توضیحات محصول

•          برای شفافیت و تغذیه پوست با ویتامین E و عصاره‌های اضافه شده زعفران

•          کرم زعفران با فرمولاسیون جادویی ویتامین E و عصاره زعفران پوست شما را تغذیه می‌کند و از شما در برابر اشعه‌های مضر UV هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید محافظت می‌کند.

•          این کرم با فرمول پیشرفته بدون چربی به راحتی جذب پوست شده و از تیرگی پوست جلوگیری می‌کند. استفاده منظم از آن پوستی درخشان، روشن و بدون لک را به پوستی نرم و لطیف می‌بخشد.

فواید کرم زعفران

از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد ناشی از افزایش سن محافظت می‌کند و در عین حال از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش محافظت می‌کند. پوستی شفاف و صاف به شما می‌دهد. استفاده منظم از کرم صافی باعث می‌شود پوست با درخشندگی بیشتر ترمیم شده ترمیم شده، نرمی و یکنواختی رنگ پوست را به ارمغان می‌آورد.

نتیجه گیری

با کرم زعفران مانند طلا بدرخشید. این کرم با اسانس خالص زعفران و ویتامین E، پوست را نرم، لطیف و درخشان می‌کند. همچنین روند رنگدانه شدن پوست را کند می‌کند و به درخشش طبیعی پوست کمک می‌کند. این کرم همچنین دارای سلول روشن کننده پوست پیشرفته است. این ماده از رنگدانه شدن پوست جلوگیری می‌کند و به طبیعی‌ترین شکل پوست را درخشان می‌کند.

  • ۰۰/۰۹/۰۹
  • keshavarz rize

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی