کشاورز

  • ۰
  • ۰

زعفران دسته

یکی از مهمترین ویژگی هایی که زعفران دسته دارد این است که اورجینال می باشد و کیفیت و عطر بی نظیری هم دارد. شما می توانید این بخش از زعفران را با قیمت بالاتری خریداری کنید و در پخت و پز غذاهای خود از آنها استفاده نمایید. دقت داشته باشید که باید تنها از فروشنده معتبری این بخش زعفران را خریداری نمایید. برخی از دسته های زعفران که رنگ و بوی خوبی ندارند با روش های استاندارد تولید نشده اند و رنگ دهی آنها هم زیاد بالا نمی باشد. ویژگی های این بخش زعفران و اطلاعات بیشتری که مربوط به این بخش می باشد را در ادمه برای شما بیان می کنیم.

 

کاربرد زعفران دسته چیست ؟

زعفران دسته که از دیرباز در ایران مرسوم بوده است و آنرا به نوعی مادر سایر انواع زعفران می دانند ، بهترین گزینه برای شما می باشد چون در این نوع از زعفران امکان تقلب و کلاهبرداری بسیار پایین است و حتی در صورت چنین کاری براحتی با بررسی چشمی و آزمایشگاه قابل تشخیص است .

 

خواص زعفران دخترپیچ چیست؟

به دلیل افزایش سطح گلبول‌های سفید خون، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

به دلیل وجود کائمفرول، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی را کاهش می‌دهد.

مصرف منظم آن از زوال عقل یا آلزایمر پیشگیری می‌کند.

با بهبود هضم غذا و کاهش جذب چربی توسط بدن، باعث کاهش وزن می‌شود.

 

چگونه زعفران دسته تولید می شود ؟

اینکه زعفران کاران پیش از طلوع آفتاب شروع به کار خود کنند اهمیت بسیار زیادی دارد. آنها پیش از اینکه آفتاب طلوع کرده باشد باید همه گل ها را سوا کنند. بنابراین شما باید به خوبی بدانید اینکه زعفران عطر و بوی خاصی دارد تنها به ای مورد باز می گردد. زعفران کارانی که حرفه ای هستند با استفاده از روش های مناسب  جدی گرفت برخی از نکات قادر هستند که زعفران را در فصل مناسب برداشت نمایند تا شکل آنها به صورت دسته شود.

  • ۰۰/۰۸/۱۵
  • keshavarz rize

زعفران دسته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی